Followers

luv msg


Sunday, May 2, 2010

ME SAD..ME HURT...

Me sad,me hurt...dunno what to story abt...feeling tired and sleepy.Yet needing to finish up as much things as I can.....received sms frm my bff last nite (dunno tis is d correct word tuk panggil dia.....bff)...talk abt reunion next week (5/6 of us)....arghhh...i dun feel so exciting to join them...?huhu...why not?
..Ye la...our friendship still new....even tho dh kenal lama.....but we have to start all over again......me trying...suddenly talking abt reunion....uhh....cam x best je...i dunno for u guys..but 4 me...cam malas arr...me nt saying tat me anty social...???(yes u r)..LOL...but its 2 early la babe...kita jumpa pun baru sekali setelah bertahun x jumpa....belum mesra sgt pun...rasa cam ada gap lg...coz we all kn ada masalah dulu....then nk reunion....jmpa kengkawan lama....of coz me feel uneasy...me feel...ah segan la babe...(segan....?drama)...

ekcely...not bcos of u...but...rasa cam malas jek me nk jmp seseorang...me not dendam...cos dendam tu xde dlm kamus idup ai pun....ai think tis is not d right time to join u guys...mayb some other timesssss yeah....tah la..rindu gak nk jmpa uolss but i bg 'chance' la tuk org yg sewaktu dgnnya gembira without me....or gumbira ngan u bila ai xde.....coz siapa la aku....-sounds rajuk je.....sigh...me sad??..nop..mayb me hurt....sebenarnya ai pun xtau dimana kedudukan ai skrg....sigh.....


ah malas la nk luahkan plk...apa la yg me repekkn nih...what...ever....mayb org len gumbira giler bila sebut reunion...but for me....xoxo....ada sesape yg dh joint... uolsss nyer reunion x?amacam?ada best ka????????best pada geng yg best.....its ok la babe...mayb kalau me xde nnt, dia pun happy....u pun gumbira...coz kalau me xde pun,u x rasa pape pun.....huhhu...me....rajuk lg...me kuat rajuk la skang nih....LOL...enjoy ur self my dear friend....

KADANG2 KITA X SEDAR KITA TELAH MENGGURIS HATI SAHABAT KITA SENDIRI....
MUDAH NYA UTK MENJADI SEORANG SAHABAT...TAPI BETAPA SUKARNYA UTK MENJADI SEORANG SAHABAT YANG BAIK....YANG SETIA.....YANG JUJUR..YANG IKHLAS...DAN YANG TIDAK PERNAH MENYINGGUNG HATI SAHABAT NYA SENDIRI...



6 comments:

Sally Ahmad said...

ala..jgn lah sedih sgt...aku pun x pnh g reunion....tp kalau aku jd ko,x yah g la...bg la kawan ko gembira tanpa ko...sebab kalau ko ada nnt dia jadi serba salah plk....mana nk jaga hati ko,mana nk layan dia...kang ko gak yg makan ati.....itu pandangan aku.....tp kalau ko nk g....bagus gak,at least blh ko tengok muka dia lama2...tengok gay dia..perangai dia...hebat ke?hihihihi...fire stone....just joking la dear

izza said...

salam...
klu izza lak maybe akan g cozz mbr lama pastu cita lama..mmg akan rasa smcm je..dan mgkn dia betul2 mengharapkan persahabatan ini jd spt dulu..tp klu dah pergi tu dia lak mmg bermcm2,pastu pandai2 le pikir sendiri..x gitu...sori ye,nak komen byk2 x leh cozz sendiri kna fkir & buat keputusan apa yg terbaik..satu g,klu mls pening2 kpla,duk umah layan kga je le...100% bagus...he he he..

MUMMYAR said...

sally> tu la ye...if go..takut kang hati panas la plk...maklumla..me cepat terasa lately...hihi..tol gak...nk watpe wat owg serba salah kan...tup2 kang jadi pertemuan terakhir ngan dia lak....biar arr dia bergumbira tanpa aku yek....betoi arr...logic2...

MUMMYAR said...

izza>..ikutkan mmg nk g...tapi,takut hati sakit kalau g nnt...maklum la,siapa la aku...cewah...hati sendiri kena jaga gak....kalau dia beranggapan nk kawan cam dulu,ok la...aku xde hal....
tapi ye la...betul gak...daripada nk fening2 kepala,lebih baek xyah pegi...layan ank ngan laki jek....hahha...100% betoi arr.....bagus2
x sabar nk tggu cuti skolah jmpa ko ngan nora balik...huhu..ada ank ni payah nk jmpa kan...kena tggu cuti skolah...heheh

mekacih pada yg bagi pendapat tu ye....cayunk uolsss.....muaahhhh..

shidah said...

hai, kadang2 kita kena buat hati batu..samada kita nak jaga ati org or ati kita sndri..shidah sndri pun x penah gi reunion...malas nak gi...bot up 2 u la camne...yg penting kita ade family yg perlu kita jaga buat ape nak pikir hal remeh-temeh....sorry brleter pjg plak

MUMMYAR said...

shidah> betul tu shidah...i mmg setuju....kena jadi ati batu kekadang kan...?n jangan pikir benda remeh temeh....betoi2...baek bergumbira ngan kuage....huhu...

cayunk shidah...muaahhh

advertisement

visitors