Followers

luv msg


Sunday, May 16, 2010

KYRA'S BIRTHDAY,ACCIDENT & KEPALA REEVE LUKA






We r suppose to attend kyra's 1st bday on sunday...so sory eja...we all x dpt dtg...maaf banyak2...we all mmg dh plan nk dtg but something happened ngan our car....accident lak masa kuar smlm....tau la saturday kan..mana leh siap satu ari je kt workshop...sedih tul...tiba2 kancil yg kt depan tu emergency break walaupn lampu hijau...apa lg bang la....kemek la bumper,mud guard dan lain2...aduih..sakitnya hati...wat 2 do?even tho salah dia but we all yg hit frm d back so is our fault la....hhmmm...saman la jwb nya...repair kete lg....nk claim insurance sure lmbt giler siap nya....
harap2 cepat siap....sian en hubby....


pastu lak ingt nk g je la ngan kete lain...coz dh janji kan...x best lak kalau x pegi....tp tetiba lak si reeve tu kena pukul secara x sengaja lewat ptg sabtu smlm ngan cousin dia ngan besi...ai pun x tau mana dia dpt besi tu....koyak la belakang pala dia sikit....hisshh...sakit tul ati nih...nk wat camner kan...budak2..dia nk pukul bola pastu terkena lak kepala reeve....dia pun x sengaja....mayb besi tu dia dpt kt dpn umah yg developer korek lubang takungan air tu....xleh salahkn dia la...its my fault...ai yg careless...x perasan...rasa mcm secepat kilat gak jadi...i pusing je belakang utk siram pokok,tup2 dia dh nangis....camtu la kalau ada 3 hero kt umah...pening di buatnya....seb baek xde pape bila g check...menitik gak air mata ni...x penah dia jadi camtu....ai rasa besalah sgt2 la...x guna tul ai jd mak rasanya....mummy mintk maaf ye syg....sure uols akan kata ai cuai kan..?tp apa yg jadi betul2 ai x perasan...ai rasa sedih sgt2...skang ni pun dia asyik merengek je..mayb sakit berdenyut2 kot...coz luka dan bengkak....nk pegang pun dia x bagi..pic tu ai snap masa dia tido....hrp2 cepat sembuh

so pada eja...im so sory dear...bukan x nk pegi tp mcm2 plk yg jadi..really hope u understand ok...myb we can meet some other time...really luv to c ur cute lil girl...HAPPY BDAY SAYANG...NNT AUNTY BG HADIAH NYA YE....



ADA 2 GARIS MERAH TERPUTUS TU LA LUKA NYA....ALHAMDULILLAH X PAYAH JAHIT..KALAU X TAK TAU LA AI...SURE KENA MARAH NGAN EN HUBBY YG NGAH TENSION GILER TU.....

mcm2 lak yg jadi tis month ngan si reeve tu...



20 comments:

nonie said...

Siannyer anak mummyar..huhu mesti sakit sgt tue,kepala lagi tue:( sabarla mummyar, ermm tuela kalu anak kena sikit pun akan terasa bersalah sgt kan.xperla ujian tue:)

Mama Kyra said...

siannya kt reeve..cpt smbh ye..tkpe sakit sikit je..kata hero kn..huhu..tkpe khay nex time kita leh jupe lg..nti kita set date br..hehe

MUMMYAR said...

NONIE> sedih sgt bila ingt dia meraung nangis masa kena tu....mmg rasa besalah sgt2....hrp cepat sembuh luka dan bengkak tu....

MUMMYAR said...

MAMA KYRA> hrp2 mcm tu cepat baik....tido pun meracau je...len kali eja koling2 tau....kita set date lain ok...thax eja...maaf sgt2

IZZA said...

salam..
sian kat u kan..sudah jatuh ditimpa tangga lak..x pe le,apa yg berlaku ada hikmah sebaliknya..u x pe g cozz anak x jahit,anak izza pula siap kena jahit atas kepala dia kes main kat tadika..pastu teman dia masa doktor jahit kepala dia..sedih yg amat.. Tuhan aje le yg tahu,cuma x mau tunjuk...nak salah sesiapa pun x bolehkan...REDHA JE LAH...so,harap cepat sembuh ye hero u tu.mcm izza pakai GEL GAMAT HEALIN tu je...cepat je ok...

MUMMYAR said...

IZZA> tu la nk wat camner kn...x leh salah kn sesapa...dh nk jadi...tp still rasa guilty gak...mcm cuai je jd mak...mesti sakit kan jahit kt kepala tuh,coz dia xleh bius kan?sian nya ank izza,lg teruk ye....ok nnt ai try yg gel gamat tu ok...standby je la coz len kali sesape leh guna gak kan...?thax ye...

luvelymummy said...

Alaaaa.. ciannyer... mesti pening + sakit.. kalau kite yang kene pun mesti x tahankan nikan budak kecik..Harap cepat sembuh....

MaszLaVista said...

ya ALLAH, siannye REEVE...sabar jer laa mummyar, tp tu laa bdk2 ni sian kt depa...time nk mnd tu konpem pedih..alahai~~~

MUMMYAR said...

LUVELYMUMMY> mmg pun..dia nangis meraung masa kena tu...xleh ingt la...sedih sgt....dia tido pun asyik merengek je...hrp2 cepat baik...thax ye

MUMMYAR said...

MASZLAVISTA> lps satu..satu yg jadi..mmg pedih pun mas...sian tengok dia merengek...xleh pegang langsung kepala tu....

Ummi Aisyah said...

kesiannya..ee ngeri tgk...semoga cepat sembuh reeve

MUMMYAR said...

UMMI AISYAH> ai pun ngeri...sedih rasanya...mekasih ummi aisyah...

CkYnHaShiM said...

alahai..siannye reeve,,,mesti sakit tu pale..denyut2..get well soon ye..

xcdnt yg same terjadi kat ai mase raye lepas..dah cium montot org,walau org pan salah..kite bakang gak la yg kena..saman 300..huhuhu..

Ease Basri said...

Adeh......... ciannyer..... mata yang melihat turut rasa sakitnyer... cian ryan...huhuhuhu.......tapi nak wat camne kan....huhuhuhuhu

MUMMYAR said...

CKYNHASHIM> pale nye xleh pegang langsung...mesti dia marah...hehhe...mcm tu la kalau cium montot owg kan....sape salah x penting...kita gak yg kena...hhahah..

MUMMYAR said...

EASE> TU LA,NK WAT CAMNER KAN...BUDAK NOTTY MMG CAMTU

gewecun said...

la kesian nye kat reeve..luka dia lebih kurang cam anak gewe gak lak.si hannah..tp kena jahit..sabar nye mummyar...semoga reeve cepat2 sembuh ye..

MUMMYAR said...

GEWECUN> TU LA,ARITU ADA GAK TENGOK PIC HANNAH....SIAN GAK DIA KAN SIAP KENA JAHIT LG...SEB BAEK REEVE X KENA JAHIT..KALAU X TAH LA CAMNER JERITNYE....HRP2 PUN CEPAT SEMBUH...MCM HANNAH GAK YE...THAX

syalinda johari said...

ala..siannya kat reeve. harap cepat sembuh. saya dpt bayangkan kesedihan n panic masa mummyar tgk kepala reeve tu.. tapi kadang2 kita takleh nk kawal semua benda kan..
so byk2 sabar ek..dugaan melanda bertimpa2. mungkin ada hikmah disebaliknya

MUMMYAR said...

LINDA> tu la linda,nk wat camne kan...dh nk jadi...
kadang2 kita dh jaga dgn baik,tp benda tu jadi jugak....

t.kasih ye linda....hrp2 kete tu cepat siap

advertisement

visitors