Followers

luv msg


Monday, May 10, 2010

AWARD MOTHER'S DAY DARI EMLENAQIL

1st of all.......ai nk mintak maaf bnyk2 ye,coz terpaksa lak wat tis entry dulu...cam x ikut giliran lak...hihi...xpe arr......yg award2 n tag tu nnt me buat okeh darling2ku.....bukan apa coz ni yg ikut time yg ada....maklumla...ari ibu kan....jgna rajuk arr....me mesti buat punya....maaf lambat okeh...wat tis entry ni pun patutnya semalam...tp xpe la ye...kira wokey la tu......

MEKACEH WAT BLOG EMLENQIL... ...CLICK HERE.... COZ SUDI BG TIS AWARD KT ME YE....TOCEH LALING...MUAAAHHHH

AWARD NI KENA UPLOAD 3 PIC SEKALI YE....OKEH...







WAH....CHANTEK SUNGGUH AWARD2 NI YE....BANGGA SUNGGUH ME JADI SEORANG IBU BILA CAMNIH....hhehe...
ok so pada sesapa yg jadi ibu sila ambil award ni ye......kang kalau me bg nama,ada lak yg ckp,ala dh lepas la...ai dh dpt la...ai ni asyik2 bg kt owg sama je....cewah2.....ada ke yg mcm gituw.......hehe...xde arr.....so pada sesapa yg rasa diri tu seorg ibu,sila ambil award ikhlas dari me ni ye...........
HAPPY MOTHER'S DAY.....
cayunks uollllssss



2 comments:

ummiaisyah said...

hepi mother's day

MUMMYAR said...

mekaceh ummiaisyah....same 2 u.......

advertisement

visitors