Followers

luv msg


Sunday, August 8, 2010

REEVE DEMAM,MUNTAH2 N CIRIT BIRIT

SEDEY NYA TENGO REEVE....DIA DEMAM,CIRIT BIRIT DAN MUNTAH2...RISAU BETUL AI TENGOK....MAKAN APA PUN MUNTAH...MINUM SUSU PUN KUAR BALIK...ASYIK BERAK2 JE....DAH KURUS BADAN NYA.......

MAAF LA SBB X BERSIARAN (eceh) SELAMA BEBERAPA HARI NI...TETIBA LAK DIA JADI CAMTU....DOAKAN DIA CEPAT SEMBUH YE KENGKAWAN SUME....

MIZ UOLS....

27 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Alahai kesian Reeve sayang untie.. Semoga Reeve cepat sembuh ya.. Aqil pun tak sihat.. Kesian bla budak2 ni x sihat.. X sanggup tgk depa sakit.. ;o(

MUMMYAR said...

WIFE MR EM> tu la ina...sedey tengok kalau diorg ni sakit...biar la kita je yg tanggung sakit tu.....mekasih ye ina

Adyshariz said...

kesian tgk budak2 sakit sampai x lalu makan.. mummyar, kalau cirit tu masih ada cuba try petua ni, sebab hariz lps kene cirit birit muntah hr tu terus baik lepas minum ni.. air tanak nasi masa tgh mendidih tu ambil dan bila dah suam bagi reeve minum..amalkan 2 atau 3 kali..insyaAllah okay..

MUMMYAR said...

ADYSHARIZ> t.kasih ye...ok nnt ai try...t.kasih bnyk2..mudah2an cepat la dia baik...sampai nk makan apa pun dia x lalu...mmg budak2 ni kalau dah sakit kita pun akan sakit sekali kan...

mamashasha said...

sian reeve...nape tu sayang? get well soon k...

alyyani said...

kak, alahai sian nye reeve. nia penah jadi gitu kak. sakit dia up lagi dari cirit birit. tu yg muntah2 balik tuh. amik masa sikit nak recover. hope reeve cepat sembuh ye kak. mmg agak stress gak bila nia jadi gitu kan. sebab pakej. all in 1. makan ke minum ke semua tak kena. alahai, sian betul.. sabar ye kak..

I B U E L Y S H A said...

mummyar...
samala ngan anak i,seminggu kena sian kat dia muntah ciritbirit demam...
i try mcm2 pon still sama...now dah ok
i cuma bagi dia minum air banyak n kasi minum milo kasi dia kenyang sikit....
i rasa faktor air la...sbb ada juga ank2 member i kena..yg tak duk taska pon kena i bajek kena kat taska dia tp tak pula ermm...
dunn worry ya lama nanti baik la tu cuma take time maybe seminggu..pastikan dia minum air banyak sikit tau...tok tenaga...
hurmm sian reeve...

gewecun said...

mummyar..alahai si romeii reeve tak sihat ya..faham perasaan mummyar sekarng..rasanya kalau demam camtu selalunya mayb lepas reeve sihat dia akan makin pandai..hiro dulu pun pernah cam tu gak..berak2..dekat 5 hari gak..tp lepas sembuh terus boleh berlari..hihi

a'a yg petua tanak nasi..pastu amik air yg mendidih tu betul..gewe buat camtu lah dulu kat hiro..mmg dia x nak minum..tp terpaksa lah suap jugak..hihi

nway semoga reeve cepat2 sihat ya...

kak mas said...

alahai.. kesiannya reeve.. nape jadi camtu.. smoga cepat sembuh ye sayang..

Nigina said...

sabarlah yer mummyar... moga reeve cepat sembuh... risau dgr bebudak ni sakitkan..

mama qistina said...

siankan kat dorang ...dorang tu kecik lagi...apapun mama qis doakan reeve cepat sembuh ye....

MaszLaVista said...

ge well soon reeve! semoge cepat semboh dan dpt pnjat kete lg..jehehehe

Ease Basri said...

Kesian nye si comel tu... doakan reeve cepat sehat... amin.... oso doakan mummyar dan paris juga...semoga mendapat kesihatan yang baik disepanjang ramadhan ni... Aminnnn............

nonie said...

alalal kesian nyer..nonie kalu anak demam pun dh kelam kelibut..ni plak muntah2 berak..alahaila..harap2 reeve cepat sembuh yer..pastu makan byk2 biar jadi chembam..semoga mummyar tetap cergas n ceria k:)

shidah said...

skrg ni musim org demam...cian reeve dah slow plak xtvt dia....baru ari 2 tgk dia manjat...jaga elok2 khay walaupun dmm u kena jaga lbh ckit..skrg ni mcm2 hal....ok semoga chat....

MUMMYAR said...

MAMASHASHA> thax bed...dia masih demam muntah2 n cirit birit....

MUMMYAR said...

ALYYANI> oh nia pun ada kena camtu ye...tu la akak risau sgt sbb dia x nak makan,hisap susu..sume x nak...mayb dia tau kot...kalau makan atau minum pape je mesti muntah....cirit birit...minum air masak pun kuar balik..sedey tol tengok nya...thax ye alya..mudah2an dia cepat sembuh hendaknya

MUMMYAR said...

IBUELYSHA> thax dear...harap2 mc tu la...dah nak seminggu ni....rasa dah tak tahan tengok dia...biar la sakit tu pegi kat ai je...mayb gak kot pasal air...skang ni mcm2 kan...risau sungguh

MUMMYAR said...

GEWECUN> sian sgt tengok dia gewe...x sanggup rasanya...dah nk seminggu jadi mcm tu..dah g klinik dan cuba mcm2...tapi masih muntah2 dan berak2 gak...sedey sungguh la...sampai dia dah kurus nmpknya.....harap2 dia ok lps ni....

MUMMYAR said...

KAK MAS> harap mcm tu la kak mas....maceh ye

MUMMYAR said...

NIGINA> thax gina....mmg pun gina...biar la kita yg sakit....

MUMMYAR said...

MAMA QISTINA> thax mama qis...tu la kan..kalau kita yg sakit senang ckit diorg tu kecik kan x tau nak bgatu sgt sakit mcm mana.....

MUMMYAR said...

MASZLAVISTA> thax ye mas....harap2 mcm tu la....

MUMMYAR said...

EASE> maceh bebanyak ye ease....harap2 begitu lah hendaknya.....

MUMMYAR said...

NONIE> mmg pun nonie...rasa kelam kabut sgt2...mana nak layan dia lagi yg kejap2 muntah..berak2...sampai x larat dah nak buat apa pun....thax ye nonie

MUMMYAR said...

SHIDAH> mmg slow sgt shidah...dia asyik baring je...nak jalan pun mcm x larat je...tu yg ai risau sgt tu...nk tengok mcm mana arini kalau kurang alhamdulillah...tapi kalau makin teruk ingt nak masukkn hospital je....

Anonymous said...

Good brief and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

advertisement

visitors