Followers

luv msg


Monday, August 2, 2010

REEVE DALAM KETE




NI AKSI BUDAK BAIK TU DALAM KETE...SELEPAS DIA JEMU MAIN GAYUT2 KAT DEPAN...DIA AKAN G KAT BELAKANG PLK....MALAS DAH NAK LARANG DIA....NANTI DIA AKAN BUAT LAGI JUGAK.....MAKIN DI LARANG MAKIN MENJADI....

DIA AKAN CUBA NAIK GAK WALAUPUN X BERJAYA.....CUBA LAGI...DAN AKHIRNYA DIA BERJAYA LEPAK KAT ATAS NI






TGGU NAK UOLS PLK NNT TAU....KEKKEKE......ANK AI NI MMG X RETI DOK DIAM PUN.....MALAS DAH NAK LAYAN.....



18 comments:

mama qistina said...

hadoi mummy cemana nanti bila anak mama qis dah beso ....tapi pompuan skang pun bleh tahan jugakkan

MUMMYAR said...

MAMA QISTINA> hehhe....ank pompuan kurang ckit lasaknya...tapi ada gak yg mmg lasak....mcm ank pompuan ai tu...pun lasak leh tahan gak tuh....kekkek...tggu ank mama qis beso ek....hihi

kak mas said...

inila rupanya anak lelaki ye.. skikit2 pun mesti lasak juge kan.. takpe la.. biar dia explore things..

MUMMYAR said...

KAK MAS> hehhe...mcm tu la mas....ank lelaki yg x reti dok diam...kekke...sabar je la

Ease Basri said...

hik hik hik...comel lah... leh geng ngan antie ease la cam ni sebab masa kecik-kecik dulu pun antie punyer port duk kat blakang tu walaupun tempat lain luas...hik hik hik... ni yang buat tak sabar untuk bertemu... kawan dengan athirah erk...hehehehe

liana said...

hehehe..ganas sungguh hero akak sorang ni ek..my daughter also like this la...suka memanjat..tp keta kancil jer so mmg sng la dia nak lepak atas tu...hehehe

gewecun said...

mummyar..samalah ngan hiro dulu..nie dia dah matang..chewah guna ayat dah matang!!..hihi..dulu2 dia pun cam nie gak..x kira naik keta sapa..dia akan wat aksi2 yg macam reeve tulah..kdg2 dia akan lepak kat belakang kat atas kerusi ..pastu siap ada org yg lalu sebelah keta akan hon..ckp anak dok baring kat atas tu..huhu

MUMMYAR said...

EASE> kekke...gitu ye...nnt kita tggu athirah lak ye...ikut mak nya or ayahnya nnt...hehhe....
mesti jumpa punya nih...dah x sabar rasanya....si reeve pun nak cubit2 pipi si athirah tu...hehhe

MUMMYAR said...

LIANA> mmg sgt ganas dan lasak...tapi kadang2 leh wat muka cam baik je...hehhe...ooo ank u pun sama ye.....leh geng nih

MUMMYAR said...

GEWECUN> woo...hiro pun sama ye...muka baik giler kan...mcm budak x lasak je nmpknya gewe....tapi ye la dah namanya budak laki kan...sabar je la...

Nigina said...

heheheh.. mesti kita nak tergelak tgk gelagat dorang kan..huhuhu biasalah dorang ni ada jer nak mencuba .. hehehhe

syalinda johari said...

hahahhaa.. reeve mmg hebat. gigih betoi dok panjat nk duduk mcm tu..

MUMMYAR said...

NIGINA> mmg pun gina...rasa nak tergelak je kalau diorg ni wat perangai...nak marah pun ada....sabar je

MUMMYAR said...

SYALINDA> hehhe...mmg sagt gigih..mula2 jatuh,naik balik.,..jatuh,naik balik....3 kali try baru dia leh baring kat atas tuh....kkekke....budak bertuah

alyyani said...

ish, sama ala dgn nia. ade je akal nak menghiburkan diri sendiri. huhu..

MUMMYAR said...

ALYYANI> mmg budak2 skang ni kan laya...mcm2 nak di buatnya...hehhe

DayuAeryadi said...

Aduhai...... mcam2 la bdak kecik nih.. mmg penat la mummyar.. ai tgok pon da lelah da nih.. kalo nak pukul kang lg die menjadi2 yer x.. tanda protes katanya... ha ha ha.. saba je la..

MUMMYAR said...

DAYU> mmg x larat dayu..makin lama makin bnyk kerenah....mayb dia pikir kalau x buat kerenah nnt mummy nya x tau nak wat N# apa kot...kekkeke...
betoi sgt tu dayu...bila di pukul mmg makin menjadi...tanda protes...geram tol...

advertisement

visitors