Followers

luv msg


Friday, February 26, 2010

ANAK SIAPA NI?

received email frm my bff nora...i really can't stop crying while reading tis...

Adik cuma nak tanya ibu, kenapa begini jadinya? cinta Feb

Bu, adik Cuma ingin bertanya…

Rasanya ibu tak akan mampu menjawabnya...
Ibu ingat 14 feb tak
Malam tu ibu ada janji temu
Ibu jumpa jejaka tu
Ibu kata dia cintakan ibu

Benarkah bu?





Dia puji dan puja ibu
Dia rayu dan belai ibu
Katanya cintanya hanya untuk ibu

Benarkah bu?



Ibu terkhayal dengan bujukannya
Ibu terbuai dalam bicaranya
Ibu terlena oleh bisikannya
Benarkah bu?



Ibu tak kisah dia peluk ibu
Ibu izin dia sentuh jasad ibu
Ibu puas dapat buktikan setia ibu
Macam dia kata.. mahu bukti cinta dari ibu
Tapi benarkah bu?


Masa berlalu,
Hari ini lepas 9 bulan...
Pohon yang ibu dan lelaki tu tanam telah membuahkan hasil
Hari ini buah cinta kalian telah terzahir
Hari ini bukti kasih jejaka itu pada ibu telah lahir...
tapi benarkah bu?




Kenapa dia tidak sama menyambut kami?
Kemana dia telah pergi tidak azankan kami?
Mengapa ibu pun benci kami?
Sedangkan inilah semaian tanda cinta kalian?

Mengapa ibu?



Tak terasakah sakit dan perit
tak berbakikah kasih dan sayang dan
Tidak lagi kah ibu berTuhan?

Benarkah ibu?
Benarkah begitu?



adik cuma nak tanya je bu.....


8 comments:

- Malia - said...

sedihnye bile tgk mayat bayi yg x bersalah ni dibuang...xde prikemanusian langsung...kalo xnak pun bgla kat sape2 yg nak kan ank..

MUMMYAR said...

tu la kan malia...kalau pun dh buat kesilapan xkan bb jd mangsa...org lain susah payah nk ank....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

nangis

Ease Basri said...

marah + sedih + ada keinginan untuk melakukan sesuatu terhadap mereka yang kejam terhadap darah daging mereka sendiri... menccccciiiiiikkkkkkk

ctnurkhijah said...

ya allah...

MUMMYAR said...

TINIE>me pn nangis tengok...xde otak tol yg wat tu

MUMMYAR said...

EASE> tah la ease...ai marah tul owg yg wat camni...bukan apa kesian tengok bb x berdosa tu kan...sedey nya ai tengok...

MUMMYAR said...

CTNURKIJAH> biar allah yg membalasnya

advertisement

visitors