Followers

luv msg


Monday, November 22, 2010

SCHOOL HOLIDAY

Bestnya kalau dpt g holiday kan..kan..dh school holiday nih...tp x tau nk g holiday kt mane...dlm msia dh la wei...x mampu lak nk g over d sea tuh...hehe...budget lom cukup lg...agak2 uols yg dh selalu g holiday nih mana ar tmpt yg best???ikut perancangan nk g bukit merah or afamosa je...eceh mesti ada yg kata kat situ je...?ok ar tuh..nk bwk ank2 kan...tapi kalau uols ada tmpt yg lagi best boley ar bgtau coz me dah x tau nk g mana nih...help me plssss ye

image from http://ariesreeve.typepad.com/.a/6a0133f64dffc5970b0133f64e2e19970b-pi
Sent from my iPhone4

image from http://ariesreeve.typepad.com/.a/6a0133f64dffc5970b0133f64e26d1970b-pi
Sent from my iPhone4

4 comments:

luvelymummy said...

Salam Khay..
aida ada xperience kat bukit merah.. ok jugaklah tempat dia.. aida ada upload pic kat bukit merah dalam blog... nengok2lah yer..

heee...hhhee

MUMMYAR said...

Luvelymummy>thax aida..nnt i tengok ye...ngah pening nk g mana nih

OneSimpleMother said...

tu la.. lama betul mummyar menyepi. apa berita gumbira tu. tak sabar nak tau. paris dan reeve nak dapat adek ke.. hihihi

shidah said...

nak dpt adek ni rasanya.......2 yg moody slalu....

advertisement

visitors