Followers

luv msg


Thursday, April 22, 2010

TAG SOAL JAWAB DARI EASE BASRI

WAT TAG LAGI NIH..KALI NI DARI EASE........CLIKC HRE..... toceh laling







Apa nama maya anda?
KHAYRIZ
umur anda berapa?
x nk jwb leh x?coz malu weh..hihi

bila tarikh lahir anda?

02/04/

anda masih belajar atau bekerja? di mana?

belajar jd suriumah...keje..rilex dulu la...cuti panjang oooo...

anda single?

ber4 bakal ber5 taun depan...hikhik

kenapa anda ada blog?

sbb nk syok sendiri..tu yg wat blog tuh

anda kisah tak kalau orang benci anda?

ada aku KESAH?heheh...bak kata ease..org BEST mmg ramai owg MENCI...

sikap yang paling anda benci di dunia ni?

LEMBABSS...SENGAL....MULUT JAHAT

nyatakan salah satu blog yang paling anda suka baca..

SUME BLOG JUALAN N SUME BLOG SYOK SENDIRI.....(jgn ada yg marah ye) coz my blog ni pun blog syok sendiri gak...hikhik

upload satu gambar anda (optional)

Sebab optional kan…….malas boley...kira kalo nk tengok gmbr ai,scroll ke bwh yeak....gmbo yg ngan kete polish EVO tuh....

secara randomnya......saya menTAG:

1) D
2) SYAFALIA
3) SITI
4) NETY YG NOTI
5) NOORULAZ
6) LIANA
7) EYNADEAN'S
8) ZEROVENDETA

cukup ler tu ahkak mengeTAG 8 owg jek kali nih....mekacih pada yg bg TAg dan sila buat ye kengkawan.....



6 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku nak jwb tag ni boleh? hehehe

MUMMYAR said...

ok tinie...boleh..apa salahnya...mekasih...

Ease Basri said...

Mummyar.......... i loike all ur answer.........hehehehe

MUMMYAR said...

ease > thax dear...hikhik

Bonda ranea said...

aik mummyar ni mmg suke tau tag i :) adoii2 ade homework lagi ni yang diberi adoiii...insyaallah i jawap yeh tak janji tau sbb agak bz nak tuka tempat kerja la dear...anyway tq tau...huhuhu

MUMMYAR said...

bonda ranea: tag tu bkn yg ni...tag yng handbag ye....hehhe..jgn silap lak...kot x wat pun ape...no hal...hikhik

advertisement

visitors